مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-05-10سياسي

فارس من| کمیته های نظارتی بر نامگذاری خیابان ها و معابر عمومی نظارت دارند


در مورد نامگذاری خیابان هم کمیته های مختلف نظارتی بر این نامگذاری نظارت دارند و این نام سالیان سال بر این خیابان بوده است و در هفته دولت سال گذشته بهسازی و احداث بلوار عدالت و شاه عباسی اجرایی شده است.

- از سوی شهروندان نکایی در فارس من باز نشر داده شد و خبرنگار فارس در این مورد پیگیری کرده است.

  براساس آنچه توسط شهروندان نکایی در سامانه فارس من آمده است؛ اعلام شد که نامگذاری یکی از میادین شهر نکا به نام شاهان طاغوت موجب اعتراض و نارضایتی مردم مومن این شهر شده است.

همچنین در این اعتراض مردمی آمده است: شورای اسلامی شهر و شهرداری نکا اخیرا یکی از میادین پر تردد این شهر را به نام شاه عباسی نامگذاری و از تابلوی آن رونمایی کردند که این اقدام با واکنش منفی شمار زیادی از مردم متدین و انقلابی نکا مواجه شد.

تنی چند از مردم انقلابی نکا با اشاره به سابقه مبارزاتی و انقلابی گری مردم این شهرستان که خاستگاه علمای بنام و 400 شهید سرافراز است، نامگذاری طرح های عمرانی در این شهر را بنام شاهان ظالم و ستمگر توهین آشکار به مردم ولایتمدار نکا دانستند.

خبرنگار خبرگزاری فارس پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار داده است و با توجه به اینکه این طرح از مصوبات شورای اسلامی شهر نکا بوده است، از ابوالقاسم محمدی رییس شورای اسلامی شهر نکا در این مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کمیته های نظارتی بر نامگذاری خیابان ها و معابر عمومی نظارت دارند

فارس من| کمیته های نظارتی بر نامگذاری خیابان ها و معابر عمومی نظارت دارند